პრეს ცენტრი
-
„ბორჯომის“ განახლებული ვიზუალური იდენტობა
უცვლელი „ბორჯომი“ ახალი შეფუთვით მინერალური წყალი „ბორჯომი” შეფუთვას აახლებს. 135 წლიანი ისტორიის მქონე ბრენდი, განახლებული ვიზუალური იდენტობით, საქართველოსა და საექსპორტო ბაზრებზე, ეტაპობრივად გამოჩნდება. ახალი ვიზუალური იდენტობა ბრენდის მდიდარი ისტორიითაა შთაგონებული. განახლებულ შეფუთვაზე გამოკვეთილია „ბორჯომის” მთავარი სიმბოლო – ირემი, ის ბოთლის როგორც წინა, ასევე ეტიკეტის ცენტრალურ მხარესაა განთავსებული. კიდევ უფრო მეტად არის აქცენტირებული, ისტორიის მანძილზე „ბორჯომის”
-
საუკეთესო პრემიალური სასმელი და საუკეთესო მარკეტინგული კამპანია „ლიმონათი ბორჯომისგან“ Zenith Global’s InnoBev Awards 2024-ის გამარჯვებულია
„ლიმონათი ბორჯომისგან“ ლონდონში გამართულ საერთაშორისო დაჯილდოება – Zenith Global’s Annual InnoBev Awards-ზე საუკეთესო პრემიალურ სასმელად დასახელდა, ასევე გაიმარჯვა პროდუქტის მარკეტინგულმა კამპანიამ. Zenith Global’s Annual InnoBev Awards ყოველწლიურად ტარდება და სასმელების ინდუსტრიის მსოფლიო ბრენდებს სხვადასხვა კრიტერიუმით აფასებს. დაჯილდოებას წელს დიდი ბრიტანეთის დედაქალაქმა უმასპინძლა. 18 კატეგორიის 4 ნომინაცია მოიცავს ინოვაციის, მარკეტინგის, ტექნოლოგიებისა და შეფუთვის მიმართულებებს. საერთაშორისო ჟიურიმ
-
„ლიკანი“ – განახლებული შეფუთვა და არომატები
შუშხუნა მინერალური წყალი „ლიკანი“ არომატით, საზოგადოებას განახლებულ შეფუთვას და არომატებს სთავაზობს. ალუბალი და ბროწეული და ციტრუსი და ჯანჯაფილი – სწორედ ამ არომატების და „ლიკანის“ მინერალების მიქსით განახლდა ბრენდის პორტფელი. დაიმუხტე „ლიკანის“ ახალი არომატებით – ეს ბრენდის საკომუნიკაციო გზავნილია. „ლიკანი“ ხილის ბუნებრივი არომატით, 0 კალორიით და რაც მთავარია, შაქრის და სხვა დამატკბობლების გარეშე, ჯანსაღი და გემრიელი
-
ახალი „ბაკურიანი“ ხილის გემოთი! ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნაკლები შაქრით!
კომპანია IDS ბორჯომი საქართველო, ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანის“ პორტფელს აფართოებს და გემოიანი წყლების კატეგორიაში შედის. „ბაკურიანი“ ხილის გემოთი – არის ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნატურალური ხილის წვენით და ნაკლები შაქრით. „ბაკურიანი“ სამი განსხვავებული ხილის გემოთი – ცოცხალი ლიმონი, მწვანე ვაშლი და წვნიანი ატამი, 0.5 ლიტრიან პეტ შეფუთვაშია წარმოდგენილი. როცა გიყვარს და ზრუნავ! – ბრენდის
-
„ბაკურიანი“ ბაკურიანიდან შენთვის! წყალი იბადება აქ!
ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ საზოგადოებას კიდევ ერთ ლიმიტირებულ სერიას სთავაზობს. ახალი ეტიკეტით თანამედროვე და ინოვაციური ბრენდი საკუთარ წარმომავლობას უსმევს ხაზს და გვიყვება, რომ ბაკურიანის მთებში ფორმირებული წყალი, თითოეულ მომხმარებლამდე, უნიკალური და ეკოლოგიურად სუფთა გარემოდან მოედინება. ლიმიტირებული შეფუთვის მთავარი გზავნილიც ეს არის – „ბაკურიანი“ ბაკურიანიდან შენთვის! ირინა კეიდია, IDS ბორჯომი თბილისის მარკეტინგის ხელმძღვანელი „2024 წელი მნიშვნელოვანი
-
LIMONATI BY BORJOMI ნამდვილი ქართული ლიმონათი, მხოლოდ ბორჯომისგან
„ბორჯომი“ სასმელების ახალ კატეგორიაში შედის კომპანია IDS ბორჯომი საქართველო, პორტფელს აფართოებს და პრემიუმ ლიმონათების ასორტიმენტით, ტკბილი გაზიანი სასმელების კატეგორიაში შედის. LIMONATI BY BORJOMI – „ლიმონათი ბორჯომისგან“, ახალი ინოვაციური პროდუქტია, რომელსაც ქართული მინერალური წყლის ბრენდი მომხმარებელს უახლოეს პერიოდში შესთავაზებს. „ლიმონათი ბორჯომისგან“, დამზადებულია „ბორჯომის“ მინერალური წყლით და ქართული ნატურალური ხილის წვენით. ახალი ქართული ლიმონათი ქილაში ჩამოისხმება, შეფუთვის
-
„ბორჯომი“ – ახალი წლის, ახალი დასაწყისი
ახალი წელი ახალი დასაწყისის სიმბოლოა. ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი,“ საახალწლო კამპანიაში, ჯადოსნური თავგადასავლის დასაწყისს გვაჩვენებს. თავგადასავალი, „ბორჯომის“ მეგზურობით, „კუკუშკით“ იწყება, რომელსაც სიმბოლური დატვირთვა აქვს და ყველას ბავშვობაში აბრუნებს. წიწვებში ჩაფლული ჯადოსნური გზა კი ზღაპრული თავგადასავლის იდეალური დასაწყისია. სწორედ ამ შთაგონებით შეიქმნა „ბორჯომის“ საახალწლო ვიდეორგოლი. სცენარის მიხედვით, საახალწლო წვეულებიდან გამოსული მეგობრები „ბორჯომის“ დალევისთანავე, ჯადოსნური თავგადასავლისთვის
-
„ბორჯომი“ რაგბის ეროვნული ნაკრების გენერალური სპონსორი გახდა ჩვენი თამაში! ჩვენი ლეგენდა!
18.07.2023 პირველი ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“ საქართველოს რაგბის კავშირის გენერალური სპონსორი გახდა. თანამშრომლობის შესახებ მემორანდუმს ხელი, კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს გენერალურმა დირექტორმა ივანე მაჭავარიანმა და რაგბის კავშირის პრეზიდენტმა იოსებ ტყემალაძემ, დღეს მოაწერეს. შეთანხმების თანახმად, ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი,“ ბორჯღალოსნების და ყველა ასაკობრივი ეროვნული ნაკრების (20 წლამდე, 18 წლამდე, შვიდკაცა, შვიდქალა) გენერალური სპონსორი და ასევე კლუბ
-
„როცა გიყვარს და ზრუნავ“ „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს, რომლის მიზანიც, ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციასთან ერთად, „ბაკურიანის“ როგორც მზრუნველი ბრენდის პოზიციის კიდევ უფრო გამყარებაა. ბრენდსა და მომხმარებელს შორის ემოციური კავშირის გასაძლიერებლად, ახალ კომუნიკაციაში ნაჩვენებია ყოველდღიური ზრუნვა, რაც თავისთავად მხოლოდ უპირობო სიყვარულს შეიძლება ახასიათებდეს, „ბაკურიანი“ კი ერთმანეთზე ზრუნვის განუყოფელი ნაწილია. სარეკლამო რგოლში ასახულია, მზრუნველი მამისა
-
„მაცოცხლებელი წყალი, ჩვენი ლეგენდა“ მინერალური წყალი „ბორჯომი“ ახალ, მასშტაბურ კამპანიას იწყებს
ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი” ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს, რომელშიც ბრენდი „ბორჯომის“ აღმოჩენის ლეგენდას, ქართულ კულტურას და წყლის უნიკალურ, გამაჯანსაღებელ თვისებებს მთელ მსოფლიოს აცნობს. მაყურებელს კი საქართველოს გარშემო, დროში და ჯადოსნურ სამყაროში ამოგზაურებს. „მაცოცხლებელი წყალი, ჩვენი ლეგენდა“ – კამპანიის მთავარი გზავნილია. ახალ კომუნიკაციაში ასახულია სამი ეპოქა – მითიური, რომელიც „ბორჯომის“ აღმოჩენის ლეგენდას გვიამბობს, 1890-იანი წლები,
-
საქართველოს ქალაქების ილუსტრირებული სერია „ბაკურიანის“ ეტიკეტზე რომ გაიცნობ, უფრო შეგიყვარდება!
მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ საქართველოს ქალაქების პოპულარიზაციას აგრძელებს. ამჯერად ბრენდმა ეტიკეტებზე საქართველოს რვა ქალაქის ამსახველი ილუსტრაციები გადაიტანა და ადგილობრივ მომხმარებელს და ტურისტებს საქართველოს სხვადასხვა ქალაქის სიმბოლოდ ქცეული ადგილები კიდევ ერთხელ შეახსენა. „ბაკურიანის“ ახალ, ფერად ეტიკეტებზე მომხმარებელი იპოვის საყვარელი ქალაქების – თბილისის, რუსთავის, თელავის, ახალციხის, ქუთაისის, ზუგდიდის, ბათუმის და მესტიის ავთენტურ ადგილებს, ხოლო ჩვენი ქვეყნის სტუმრები გაეცნობიან
-
კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს განცხადება
ბოლო პერიოდის განმავლობაში, ყალბი ანგარიშების (ექაუნთების) მხრიდან, სამწუხაროდ, ვრცელდება მცდარი ინფორმაცია, ვიდეოები და განცხადებები, რომელიც მიზნად ისახავს საზოგადოების შეცდომაში შეყვანას და რომლის საშუალებითაც ადამიანებს სთავაზობენ კომპანია „ბორჯომში“ თანხის ინვესტირებას. აღნიშნული ქმედება აზარალებს როგორც მომხმარებლებს, ასევე აზიანებს კომპანიის რეპუტაციას. ჩვენი არაერთი მცდელობის – ყალბი ინფორმაციის და ვიდეოების დარეპორტების მიუხედავად, აღნიშნული ინფორმაცია სხვადასხვა სოციალურ ქსელში და პლატფორმაზე
-
„დალიე და ითამაშე” „ბაკურიანის“ სათამაშო ბოთლებზე ქართული გმირები – ჟოზე და ჟოზეფინა, გამოჩნდნენ!
ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ პატარა მომხმარებლებს სიახლეს სთავაზობს. კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოსა და ანიმაციურ სტუდია „ველოსიპედს“ შორის თანამშრომლობით, „ბაკურიანის“ ახალი საბავშვო სერია შეიქმნა. „ბაკურიანის“ სათამაშო ბოთლებზე, ბავშვების საყვარელი ქართული ანიმაციის გმირები ჟირაფი ჟოზე და ჟირაფი ჟოზეფინა გამოჩნდნენ. „დალიე და ითამაშე“ – „ბაკურიანის“ სათამაშო ბოთლების საკომუნიკაციო მესიჯი უცვლელია, რადგან ბრენდის მიზანია, რომ მომხმარებლები ბავშვობიდან მიეჩვიონ ისეთ
-
IDS ბორჯომსა და საქართველოს სათხილამურო ფედერაციას შორის პარტნიორობის მემორანდუმი გაფორმდა
24 იანვარს, სასტუმრო „პულმანში,“ კომპანია IDS ბორჯომი თბილისსა და საქართველოს სათხილამურო ფედერაციას შორის, პარტნიორობის შესახებ მემორანდუმი გაფორმდა. მემორანდუმის თანახმად, ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“, დაბა ბაკურიანში დაგეგმილი ფრისტაილის, სნოუბორდისა და ფრისკის მსოფლიო ჩემპიონატის სპონსორი იქნება. აღსანიშნავია, რომ სპეციალურად ამ ღონისძიებისთვის, ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ლიმიტირებული შეფუთვით შეიქმნა. თანამშრომლობის შესახებ მემორანდუმს ხელი, საქართველოს სათხილამურო ფედერაციის პრეზიდენტმა –
-
„ბორჯომი“ დევიდ კომასთან თანამშრომლობით, ექსკლუზიურად საქართველოსთვის ახალ, ლიმიტირებულ სერიას წარმოგიდგენთ
მაცოცხლებელი წყალი, ცოცხალი ლეგენდა! ქართული მინერალური წყალი – „ბორჯომი,“ წინა საახალწლოდ საზოგადოებას, „ბორჯომის“ ქილის ლიმიტირებულ შეფუთვას სთავაზობს. ახალი დიზაინი მსოფლიოში სახელგანთქმულ ქართველ დიზაინერთან – დევიდ კომასთან, თანამშრომლობით, ექსკლუზიურად საქართველოსთვის, შეიქმნა. „ბორჯომის“ ლიმიტირებული შეფუთვის შესაქმნელად, დევიდ კომასთვის შთაგონების წყაროდ საქართველოს უდიდესი მეფის, თამარ მეფის სამკაული იქცა. ამ თანამშრომლობით, ორ ბრენდს – BORJOMI X DAVID KOMA სურდა,