პრეს ცენტრი
-
„ბორჯომის“ საიდუმლო გზავნილი დღესასწაულზე!
თუ საიდუმლო შეტყობინება მიიღეთ, ესე იგი „ბორჯომის“ საახალწლო კამპანიის მონაწილე გახდით. ქართული მინერალური წყალი, აგრძელებს მომხმარებლის წინასაახალწლო განწყობაზე ზრუნვას და გაძლევთ შესაძლებლობას ახალი წელი თქვენს საყვარელ ადამიანებს, მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში, საიდუმლო შეტყობინებით მიულოცოთ. უნიკალური მისალოცი ვიდეოს შესაქმნელად, „ბორჯომის“ სპეციალურად შექმნილ ვებგვერდს – secret.borjomi.com უნდა ეწვიოთ და მიჰყვეთ ინსტრუქციას. „ამ კომუნიკაციით ჩვენს მომხმარებლებს შევახსენებთ, რომ „ბორჯომი“
-
„ნიკო“ – ქუჩის ხელოვნების მოძრაობის 2019 წლის სეზონი დასრულდა! იმოგზაურე „ლიკანთან“ ერთად!
15.11.2019 ქუჩის ხელოვნების მოძრაობა „ნიკოს“ 2019 წლის საფესტივალო სეზონი, 16 ნოემბერს, 12:00-ზე თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მაღლივი კორპუსის ხიდთან განთავსებული კედლების მოხატვით და კონცერტით დასრულდა. სპეციალურად აწყობილ კედლები ხუთმა ქართველმა არტისტმა მოხატა: Horus, Wise, Koska, Jokonda, Gameza. ადგილზე მისულ სტუმრებს, მათთვის სასურველი ნამუშევრისთვის ხმის მიცემის საშუალება ჰქონდათ, გამარჯვებულები კი ღონისძიების მხარდამჭერმა მინერალურმა წყალმა „ლიკანმა“, სამოგზაუროდ გაუშვა.
-
SOUNDWAVE სესიებს აგრძელებს – ნოემბრის სესიაზე მსმენელის წინაშე Killages წარსდგა
14 ოქტომბერს, 20:00-ზე, ფაბრიკა Rooftop-ში ცოცხალი მუსიკის მოყვარულებს საინტერესო საღამო ჩატარდა. SOUNDWAVE ნოემბრის სესიაზე, მსმენელის წინაშე ერთ-ერთი გამორჩეული ქართული ბენდი – Killages წარსდგა. Killages 2017 წელს დაფუძნებული ელექტრონული ჰიპ-ჰოპის, ალტერნატიული როკ ბენდია. ბენდმა დებიუტშივე საკმაოდ დიდი პოპულარობა მოიპოვა. Altervision Newcomers – ის კონკურსში გამარჯვების შემდეგ, Killages მონაწილეობას იღებს საქართველოში გამართულ თითქმის ყველა ფესტივალში (Tbilisi Open
-
#იბორჯომედღესასწაულზე – ამ გზავნილით და საახალწლო შეფუთვით „ბორჯომი“ ყველას დღესასწაულის სამყაროში გვიწვევს
ქართული მინერალური წყალი, „ბორჯომი“, საახალწლო კამპანიის ფარგლებში სადღესასწაულო შეფუთვების შთამბეჭდავ სერიას გვთავაზობს. „ბორჯომი“ დღესასწაულის განუყოფელი ნაწილია, ახალი წელი კი საუკეთესო დროა იმისთვის რომ #იბორჯომო“! ახალი, ფერადი და თვალისმომჭრელი შეფუთვით «ბორჯომი“ მიგვანიშნებს, რომ ახალი წელი ახლოვდება და გვთავაზობს შევიქმნათ სადღესაწაულო განწყობა“ – აცხადებს „ბორჯომის“, უფროსი ბრენდ მენეჯერი, ირინა კეიდია. საახალწლო კამპანიის ფარგლებში, სპეციალურ შეფუთვასთან ერთად, სულ
-
„ბორჯომი“ ლიეტუვას ბაზარზე ლიდერი ბრენდის პოზიციებს იკავებს
03.10.2019 საერთაშორისო კვლევითი კომპანია Nielsen-ის 2019 წლის, იანვარი-ივლისის მონაცემების მიხედვით, ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“, ბალტიისპირეთში ლიდერის პოზიციას კვლავ ინარჩუნებს და ლატვიისა და ესტონეთის შემდეგ, ახლა უკვე ლიეტუვაში მინერალური წყლების ბაზრის ლიდერი ბრენდი ხდება. ქართული მინერალური წყალი, კონკურენციას უწევს ადგილობრივი წარმოების მინერალური წყლების ისეთ ბრენდებს როგორიცაა: Neptunas, Akvile, Vytautas. „მოხარულები ვართ ასეთი წარმატებით და ძალიან ვამაყობთ,
-
SOUNDWAVE სეზონის ბოლო სესიაზე Zola Jesus ღია ექსპერიმენტი შედგა
რუსთაველის თეატრის მცირე დარბაზში, ცოცხალი მუსიკის მოყვარულებმა საინტერესო კონცერტი იხილეს. SOUNDWAVE-მა სეზონის ბოლო, მეექვსე სესიაზე მსოფლიო სცენის ერთ-ერთ გამორჩეულ შემსრულებელს Zola Jesus უმასპინძლა. SOUNDWAVE – ცოცხალი მუსიკის ტალღაა, რომელის ფარგლებშიც „ლიკანი“ და Velvet Session მსმენელს ღია ექსპერიმენტებს სთავაზობს. ნიკა როზა დანილოვა ათწლეულზე მეტია რაც Zola Jesus – ის სახელითაა ცნობილი. კლასიკური ოპერის მომღერალს, ავანგარდული ჟღერადობისკენ
-
ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“ მასშტაბურ შემოქმედებით კონკურსს იწყებს
#ქალაქიხასიათით – ასე ჰქვია ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომის“ შემოქმედებით კონკურსს, რომელმაც სტარტი აიღო და კონკურსანტებს უკვე დღეიდან ელის. კონკურსის მიზანია საქართველოს ქალაქების ინდივიდუალური ხასიათის წარმოჩენა და მათი ფართო აუდიტორიისთვის გაცნობა. სასტუმრო რედისონში, გამართულ პრესკონფერენციაზე კონკურსის ორგანიზატორებმა და ჟიურის წევრებმა კონკურსის მნიშვნელობაზე, მონაწილეობის წესებსა და შეფასებების კრიტერიუმებზე ისაუბრეს. #ქალაქიხასიათით მასშტაბური ხასიათის კონკურსია, რომელმაც სტარტი უკვე აიღო
-
„ბაკურიანი“ და ქართველი სპორტსმენები გაერთიანდნენ
ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციის მიზნით, მინერალური წყლის ბრენდმა „ბაკურიანი“, ქართველ სპორტსმენებთან თანამშრომლობა დაიწყო. „ბაკურიანი“, ნატურალური არაგაზირებული მინერალური წყალია, რომელიც აღადგენს წყლის ბალანს ორგანიზმში და საუკეთესოა ცხოვრების აქტიური წესის მოყვარული ადამიანებისთვის. სწორედ ამიტომ „ბაკურიანი“ დაარსების დღიდან, აქტიურად ეწევა ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციას და ამ მიმართულებით არაერთ მნიშვნელოვან პროექტს ახორციელებს. სწორედ ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია და წყლის
-
„ბორჯომის“ ახალი ქილა ზაფხულის აქტიურად გატარებისკენ მოგიწოდებთ
„ბორჯომმა“, აქტიური ადამიანებისთვის, მინერალური წყლის საზაფხულო ლიმიტირებული სერია, გამოუშვა. ზაფხულის დადგომასთან ერთად, გარემო ხდება უფრო ნათელი, ახალი შთაბეჭდილებებით და თავგადასავლებით სავსე. „ბორჯომი“ მიჰყვება სეზონურ ტენდენციებს და თავისი ახალი, ფერადი დიზაინით აქტიური ზაფხულისკენ მოგვიწოდებს. აქტიური ზაფხული კი უფრო სასიამოვნო, სწორედ მეგობრების და საყვარელი წყლის გარემოცვაშია. სწორედ ამიტომ, შემუშავდა ახალი დიზაინი ალუმინის ქილისთვის, რომელიც გადმოსცემს ზაფხულის სიგრილეს,
-
ქალაქების ილუსტრირებული სერია „ბაკურიანისგან“
კიდევ ერთი სიახლე მინერალური წყალი „ბაკურიანისგან“ – საქართველოს პოპულარიზაციის მიზნით, ბრენდმა ეტიკეტებზე ქვეყნის დიდი ქალაქების ამსახველი ილუსტრაციები გადაიტანა. ფერადი, განსხვავებული და საინტერესო ეტიკეტებით „ბაკურიანი“ საქართველოს სხვადასხვა ქალაქში, გიწვევთ. ეტიკეტებზე შემდეგი 5 ქალაქია გამოსახული: თბილისი, რომელშიც ყველა ქუჩა თავის ამბავს ჰყვება, შენობები კი უამრავ ისტორიას ინახავენ. საქართველოს სიდიდით მეორე, ერთ დროს კი სატახტო ქალაქი ქუთაისი. თელავი,
-
„ბორჯომი“ – კიდევ უფრო თანამედროვე
IDS ბორჯომი საქართველო, აგრძელებს ინოვაციების დანერგვას: „ბორჯომის“ ბრენდის განუმეორებელი, გაბედული ხასიათი მინერალური წყლის განახლებულ შეფუთვაზეც აისახება. ყველასათვის ნაცნობი მინერალური წყლის ბოთლის შეფუთვის დიზაინი მალე განახლდება. იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. უფრო მეტიც, „ბორჯომის“ ლეგენდარული ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება. მინერალური წყალი „ბორჯომი“ წლიდან წლამდე, თაობიდან თაობამდე, რჩება მოთხოვნად და აქტუალურ ბრენდად, რაც, ამავე
-
აკონტროლე წყლის ბალანსი აპლიკაცია Water Balance-ის დახმარებით
06.06.2019 ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციის მიზნით, კომპანია “IDS ბორჯომი საქართველო”-ს, მიერ წარმოებული, მინერალური წყალი, „ბაკურიანი“ აპლიკაცია Water Balance-ს (წყლის ბალანსი) გთავაზობთ. დღეიდან მომხმარებელს, Water Balance-ის სასმელების კატეგორიაში, „ბაკურიანის“ არჩევა შეუძლია. Waterbalance (წყლის ბალანსი) – ეს არის მარტივი და ფუნქციონალური მობილური პროგრამა, რომელიც თქვენი ინდივიდუალური მონაცემების: ასაკი, სიმაღლე, წონა, ცხოვრების წესი, ასევე დღის განრიგი და რეჟიმის
-
„ლიკანი“ ახალ, ალუმინის შეფუთვაში უკვე თაროებზეა
კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს მიერ წარმოებულ მინერალური წყლის ბრენდს „ლიკანი“ ახალი შეფუთვა – ალუმინის 0.33 ლიტრიანი ქილა დაემატა. ქილის დიზაინი, „ლიკანის“ განახლებული შეფუთვის იდენტურია და გამოხატავს დინამიურ ტალღას, რომელიც აერთიანებს წყლის, მთისა და მუსიკის რიტმს. ქილის თანამედროვე ვიზუალი, მინიმალისტურად უსვამს ხაზს „ლიკანის“ უნიკალური მინერალების ფუნქციონალურ ნაწილს და პასუხობს ბრენდის იდეებს. „მინერალური წყალი „ლიკანი“ განსაკუთრებული სიყვარულით
-
შენ გაქვს ხასიათი! – „ბორჯომი“
ქართული მინერალური წყლის ბრენდი „ბორჯომი“ 2019 წლის საკომუნიკაციო კამპანიაში ემოციურ ხაზს ავითარებს და აქცენტს თითოეული ადამიანის უნიკალურ და განუმეორებელ ხასიათზე აკეთებს. ყოველი ჩვენგანი თავისებურია თავისი გარეგნობით, ვარცხნილობით, ჩაცმის სტილით, შეხედულებებით, ფასეულობებით, ინტერესებით. სწორედ თვისებების განუმეორებელი ერთობლიობა ხდის უნიკალურს ჩვენს ხასიათს და განგვასხვავებს სხვებისგან. მნიშვნელოვანია გქონდეს შენი ხასიათი! – ესაა ბორჯომის ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმის მთავარი იდეაც
-
„ბაკურიანის“ ბოთლებზე დისნეის პრინცესები გამოჩნდნენ
ქ. თბილისი 12.03.2019 კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოსა და უოლტ დისნეი დსთ-ს თანამშრომლობა გრძელდება. ამჯერად, ბავშვების საყვარელი წყლის, „ბაკურიანის“ სათამაშო ბოთლებზე დისნეის პრინცესები, გამოჩნდნენ. კონკია, არიელი, ბელი, ჟასმინი და მულანი – ამიერიდან გაყიდვაში სწორედ ამ პერსონაჟებით გაფორმებული „ბაკურიანის“ სათამაშო ბოთლები გამოვა. კომპანიებს შორის თანამშრომლობის ხელშეკრულება 2018 წელს გაფორმდა, რის შემდეგაც IDS ბორჯომი საქართველომ დისნეის გმირების გამოყენების