პრესრელიზი
-
„დალიე და ითამაშე“ – „ბაკურიანის“ სათამაშო ბოთლებზე დისნეის პრინცესების მეორე სერია გამოჩნდა!
სიახლე „ბაკურიანის“ პატარა მომხმარებლებისთვის, სათამაშო წყლის ბოთლებზე დისნეის პრინცესების მეორე სერია გამოჩნდა. ფიფქია, ბრეივი, რაპუნცელი, პოკაჰონტასი და სოფია – ამ პერსონაჟებით გაფორმებული „ბაკურიანი“ უკვე გაყიდვაშია. სწორედ ამ გმირების და „ბაკურიანის“ კოლაბორაციით გაგრძელდა, კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოსა და უოლტ დისნეის თანამშრომლობა და 2021 წლის დასაწყიში, ბავშვების და მათი მშობლების საყვარელი გმირებით „ბაკურიანის“ პრინცესების მეორე სერია შეიქმნა.
-
„შუშხუნა ბაკურიანი“ – სიახლე ბაზრის ლიდერი ბრენდისგან!
თანამედროვე და ინოვაციური ბრენდი „ბაკურიანი,“ გაზირებული მინერალური წყლების კატეგორიაში შედის და მომხმარებელს ახალ პროდუქტს – „შუშხუნა ბაკურიანს“ სთავაზობს. მსუბუქად გაზირებული, ოპტიმალური მინერალებით გამდიდრებული ახალი შუშხუნა წყალი, სრულიად განსხვავებული გემო და სიახლეა საქართველოს ბაზრისთვის. „შუშხუნა ბაკურიანი“ მსუბუქი ტიპის მინერალური წყლების კატეგორიას განეკუთვნება, რომლის შუშხუნა გემოც წყლის დალევის პროცესს კიდევ უფრო სასიამოვნოს და სახალისოს ხდის. აღსანიშნავია, რომ
-
„ლიკანი“ ხილის არომატით – ყველაფერს უხდება!
მინერალური წყალი „ლიკანი“ ბაზარზე ახალი პროდუქტით გამოჩნდა! „ლიკანი“ ხილით, ქილის შეფუთვაში სამ განსხვავებულ გემოს გვთავაზობს: ვაშლი და ტარხუნა, ატამი და ფორთოხლის ყვავილი, ალუბალი და ბროწეული – სწორედ ის არომატული მიქსებია, რომლებიც შეერწყა შუშხუნა „ლიკანის“ მინერალებს და სრულიად ახალი, ჯანსაღი პროდუქტი შეიქმნა. „ლიკანი“ ხილის ბუნებრივი არომატით, 0 კალორიით და რაც მთავარია, შაქრის და სხვა დამატკბობლების გარეშე,
-
„ბორჯომი“ საქართველოს ფეხბურთის ფედერაციის მხარდამჭერი გახდა!
2020 წლის 3 სექტემბერს, 12:00 საათზე, სასტუმრო „სტამბაში“, საქართველოს ფეხბურთის ფედერაციასა და კომპანია IDS ბორჯომი თბილისს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა. მემორანდუმის თანახმად, ქართული მინერალური წყალი “ბორჯომი”, 2020 წლის ბოლომდე საქართველოს ფეხბურთის ფედერაციის პარტნიორი გახდა. მემორანდუმს ხელი, საქართველოს ფეხბურთის ფედერაციის გენერალურმა მდივანმა დავით მუჯირმა და კომპანია IDS ბორჯომი თბილისის გენერალურმა დირექტორმა გიორგი ერაძემ მოაწერეს. ხელმოწერის შემდეგ
-
„ბორჯომი “ 130 წლისაა!
ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“ წელს, საწარმოო წესით ჩამოსხმიდან, 130 წლის იუბილეს ზეიმობს. ამ მნიშვნელოვანი თარიღის აღსანიშნავად, ბრენდი მომხმარებლის წინაშე ახალი, სადღესასწაულო შეფუთვით წარდგა. „ბორჯომის“ ლიმიტირებული სერია ბრენდის საკომუნიკაციო პლატფორმის – “შენ გაქვს ხასიათი” საფუძველზე შეიქმნა. „ბორჯომის“ სადღესასწაულო შეფუთვების სერია თანამედროვეა და მასში კვლავ რჩება მომხმარებლისთვის კარგად ნაცნობი, ქართული მწვანე ფერი (Georgian Green) და ასევე –
-
კომპანია IDS ბორჯომი საქართველო ონლაინ გაყიდვებს იწყებს
დღეიდან, ქართული მინერალური წყლების – „ბორჯომის“, „ლიკანის“ და „ბაკურიანის“ შეძენა ონლაინ გაყიდვების პლატფორმა – „Vendoo – ვენდუზე“ შეგეძლებათ. „Vendoo – ვენდუ“ პირველი ონლაინ პლატფორმაა საქართველოში, რომელიც აკავშირებს მომხმარებლებსა და მომწოდებლებს მთელი ქვეყნის მასშტაბით. დავით გელაშვილი, კომპანია IDS ბორჯომი თბილისის მარკეტინგის დირექტორი „მსოფლიო დადგა მნიშვნელოვანი გამოწვევის წინაშე და ჩვენც, როგორც მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კომპანია, ბუნებრივია
-
„ბორჯომის“ საიდუმლო გზავნილი დღესასწაულზე!
თუ საიდუმლო შეტყობინება მიიღეთ, ესე იგი „ბორჯომის“ საახალწლო კამპანიის მონაწილე გახდით. ქართული მინერალური წყალი, აგრძელებს მომხმარებლის წინასაახალწლო განწყობაზე ზრუნვას და გაძლევთ შესაძლებლობას ახალი წელი თქვენს საყვარელ ადამიანებს, მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში, საიდუმლო შეტყობინებით მიულოცოთ. უნიკალური მისალოცი ვიდეოს შესაქმნელად, „ბორჯომის“ სპეციალურად შექმნილ ვებგვერდს – secret.borjomi.com უნდა ეწვიოთ და მიჰყვეთ ინსტრუქციას. „ამ კომუნიკაციით ჩვენს მომხმარებლებს შევახსენებთ, რომ „ბორჯომი“
-
„ნიკო“ – ქუჩის ხელოვნების მოძრაობის 2019 წლის სეზონი დასრულდა! იმოგზაურე „ლიკანთან“ ერთად!
15.11.2019 ქუჩის ხელოვნების მოძრაობა „ნიკოს“ 2019 წლის საფესტივალო სეზონი, 16 ნოემბერს, 12:00-ზე თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მაღლივი კორპუსის ხიდთან განთავსებული კედლების მოხატვით და კონცერტით დასრულდა. სპეციალურად აწყობილ კედლები ხუთმა ქართველმა არტისტმა მოხატა: Horus, Wise, Koska, Jokonda, Gameza. ადგილზე მისულ სტუმრებს, მათთვის სასურველი ნამუშევრისთვის ხმის მიცემის საშუალება ჰქონდათ, გამარჯვებულები კი ღონისძიების მხარდამჭერმა მინერალურმა წყალმა „ლიკანმა“, სამოგზაუროდ გაუშვა.
-
SOUNDWAVE სესიებს აგრძელებს – ნოემბრის სესიაზე მსმენელის წინაშე Killages წარსდგა
14 ოქტომბერს, 20:00-ზე, ფაბრიკა Rooftop-ში ცოცხალი მუსიკის მოყვარულებს საინტერესო საღამო ჩატარდა. SOUNDWAVE ნოემბრის სესიაზე, მსმენელის წინაშე ერთ-ერთი გამორჩეული ქართული ბენდი – Killages წარსდგა. Killages 2017 წელს დაფუძნებული ელექტრონული ჰიპ-ჰოპის, ალტერნატიული როკ ბენდია. ბენდმა დებიუტშივე საკმაოდ დიდი პოპულარობა მოიპოვა. Altervision Newcomers – ის კონკურსში გამარჯვების შემდეგ, Killages მონაწილეობას იღებს საქართველოში გამართულ თითქმის ყველა ფესტივალში (Tbilisi Open
-
#იბორჯომედღესასწაულზე – ამ გზავნილით და საახალწლო შეფუთვით „ბორჯომი“ ყველას დღესასწაულის სამყაროში გვიწვევს
ქართული მინერალური წყალი, „ბორჯომი“, საახალწლო კამპანიის ფარგლებში სადღესასწაულო შეფუთვების შთამბეჭდავ სერიას გვთავაზობს. „ბორჯომი“ დღესასწაულის განუყოფელი ნაწილია, ახალი წელი კი საუკეთესო დროა იმისთვის რომ #იბორჯომო“! ახალი, ფერადი და თვალისმომჭრელი შეფუთვით «ბორჯომი“ მიგვანიშნებს, რომ ახალი წელი ახლოვდება და გვთავაზობს შევიქმნათ სადღესაწაულო განწყობა“ – აცხადებს „ბორჯომის“, უფროსი ბრენდ მენეჯერი, ირინა კეიდია. საახალწლო კამპანიის ფარგლებში, სპეციალურ შეფუთვასთან ერთად, სულ
-
„ბორჯომი“ ლიეტუვას ბაზარზე ლიდერი ბრენდის პოზიციებს იკავებს
03.10.2019 საერთაშორისო კვლევითი კომპანია Nielsen-ის 2019 წლის, იანვარი-ივლისის მონაცემების მიხედვით, ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“, ბალტიისპირეთში ლიდერის პოზიციას კვლავ ინარჩუნებს და ლატვიისა და ესტონეთის შემდეგ, ახლა უკვე ლიეტუვაში მინერალური წყლების ბაზრის ლიდერი ბრენდი ხდება. ქართული მინერალური წყალი, კონკურენციას უწევს ადგილობრივი წარმოების მინერალური წყლების ისეთ ბრენდებს როგორიცაა: Neptunas, Akvile, Vytautas. „მოხარულები ვართ ასეთი წარმატებით და ძალიან ვამაყობთ,
-
SOUNDWAVE სეზონის ბოლო სესიაზე Zola Jesus ღია ექსპერიმენტი შედგა
რუსთაველის თეატრის მცირე დარბაზში, ცოცხალი მუსიკის მოყვარულებმა საინტერესო კონცერტი იხილეს. SOUNDWAVE-მა სეზონის ბოლო, მეექვსე სესიაზე მსოფლიო სცენის ერთ-ერთ გამორჩეულ შემსრულებელს Zola Jesus უმასპინძლა. SOUNDWAVE – ცოცხალი მუსიკის ტალღაა, რომელის ფარგლებშიც „ლიკანი“ და Velvet Session მსმენელს ღია ექსპერიმენტებს სთავაზობს. ნიკა როზა დანილოვა ათწლეულზე მეტია რაც Zola Jesus – ის სახელითაა ცნობილი. კლასიკური ოპერის მომღერალს, ავანგარდული ჟღერადობისკენ
-
ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“ მასშტაბურ შემოქმედებით კონკურსს იწყებს
#ქალაქიხასიათით – ასე ჰქვია ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომის“ შემოქმედებით კონკურსს, რომელმაც სტარტი აიღო და კონკურსანტებს უკვე დღეიდან ელის. კონკურსის მიზანია საქართველოს ქალაქების ინდივიდუალური ხასიათის წარმოჩენა და მათი ფართო აუდიტორიისთვის გაცნობა. სასტუმრო რედისონში, გამართულ პრესკონფერენციაზე კონკურსის ორგანიზატორებმა და ჟიურის წევრებმა კონკურსის მნიშვნელობაზე, მონაწილეობის წესებსა და შეფასებების კრიტერიუმებზე ისაუბრეს. #ქალაქიხასიათით მასშტაბური ხასიათის კონკურსია, რომელმაც სტარტი უკვე აიღო
-
„ბაკურიანი“ და ქართველი სპორტსმენები გაერთიანდნენ
ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციის მიზნით, მინერალური წყლის ბრენდმა „ბაკურიანი“, ქართველ სპორტსმენებთან თანამშრომლობა დაიწყო. „ბაკურიანი“, ნატურალური არაგაზირებული მინერალური წყალია, რომელიც აღადგენს წყლის ბალანს ორგანიზმში და საუკეთესოა ცხოვრების აქტიური წესის მოყვარული ადამიანებისთვის. სწორედ ამიტომ „ბაკურიანი“ დაარსების დღიდან, აქტიურად ეწევა ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციას და ამ მიმართულებით არაერთ მნიშვნელოვან პროექტს ახორციელებს. სწორედ ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია და წყლის
-
„ბორჯომის“ ახალი ქილა ზაფხულის აქტიურად გატარებისკენ მოგიწოდებთ
„ბორჯომმა“, აქტიური ადამიანებისთვის, მინერალური წყლის საზაფხულო ლიმიტირებული სერია, გამოუშვა. ზაფხულის დადგომასთან ერთად, გარემო ხდება უფრო ნათელი, ახალი შთაბეჭდილებებით და თავგადასავლებით სავსე. „ბორჯომი“ მიჰყვება სეზონურ ტენდენციებს და თავისი ახალი, ფერადი დიზაინით აქტიური ზაფხულისკენ მოგვიწოდებს. აქტიური ზაფხული კი უფრო სასიამოვნო, სწორედ მეგობრების და საყვარელი წყლის გარემოცვაშია. სწორედ ამიტომ, შემუშავდა ახალი დიზაინი ალუმინის ქილისთვის, რომელიც გადმოსცემს ზაფხულის სიგრილეს,